Benvingut al meu bloc!

Hola gent,

Aquest és el meu primer missatge al bloc. He volgut crear aquest bloc perquè, primer, no en tenia, i segon, molt sovint tinc pensaments sense sentit que m’agradaria publicar.

Sóc d’Alaquàs, comarca de l’Horta i tinc 21 anys. M’agrada la informàtica, i més encara el món del Codi Obert i Programari Lliure.

En aquest moment utilitze Ubuntu com principal sistema operatiu encara que no puc destruir la partició Windows per culpa d’alguns jocs.

M’agrada programar, especialment en Python. Sóc fundador i l’únic desenvolupador d’Elltube, un descarregador i convertidor del YouTube, encara que estic treballant en donar suport a més webs. Aquest és el meu primer projecte seriós (de debò?) i estic molt orgullós d’ell.

No vull ser pesat, ja em coneixereu en posteriors missatges.

Ens llegim.

Deixa un comentari

